Sputnik: mm och Jonte som är oerhört mjuk i närkamper har blivit riktigt duktig på forecheckingen! Ligger ofta rätt för att bryta passningar i motståndarens uppspel. Han använder sin lite annorlunda skridskoåkning även i den delen. Han är irrationell och svårläst så sett till helheten så ska den kedjan fortsätta.
Jag tycker att även om den kedjan är vad den är så skulle de kunna behövas splittras på om andra kedjorna inte funkade. För att sprida kompetens men nu är ju de övriga kedjorna bra med så just nu är allt jävligt mysigt!
Söderöver: Han har smörjt upp höfterna med.. Höftöppningen innan 5-1 är fan hockeyporr. OIKar'n gick åt helt fel håll.. Måste ha kännt sig riktigt dum efter det.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tycker att även om den kedjan är vad den är så skulle de kunna behövas splittras på om andra kedjorna inte funkade. För att sprida kompetens men nu är ju de övriga kedjorna bra med så just nu är allt jävligt mysigt!