1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2414615

Sv: Apropå nånting...
Synct: det har du fan så rätt i att det skulle bli..
Vi lägger ner skiten helt och hållet.! Hur många här skulle gå på en chl match om Timrå kom dit? Gentemot än shlmatch mot Linköping te x?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9386}: Jag skulle lätt gå om ex en finskt eller tjeckiskt lag kom hit. Gillar internationella matcher. När en annan var liten fanns ju Spengler cup och Ahearne Cup som spelades under jul och nyårshelgerna varje år med lag från olika ligor. Sedan om CHL är bra rent principiellt som en "konkurrent" till SHL låter jag vara osagt.

Skulle dock vara kul veta vad spelarna i Rögle, Färjestad etc tycker om CHL. Kanske är ett uppskattat avbrott, kanske inte....

Sv: Apropå nånting...
{9386}: Sur da...
Uppladdat:

500x0-untitled_5.png


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer