Kan tipsa om veckans avsnitt av Femte Femman, om det undgått någon. Tycker de sällan berör Timrå speciellt mycket. Men detta avsnitt kör de ett segment med vilka fans de märker är nöjda/missnöjda på sociala medier, och varför de ska/inte ska vara nöjda. De pratar om Timrå ett tag och hyllningarna är påtagliga. Kul att Dickens bundsförvanter inte anammar hans Timråignorans :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer