+ 5
Inlägg: 2415024
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ärligt talat så börjar det spåra ur med den här Disciplinnämnden. Ett stort skämt är vad det är!
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/WRgdok/mora-ik-s-nicklas-heinero-stangs-av-efter-kollision-med-domare-i-hockeyallsvenskan
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/WRgdok/mora-ik-s-nicklas-heinero-stangs-av-efter-kollision-med-domare-i-hockeyallsvenskan
+ 2
"Det som har imponerat allra mest den senaste tiden är coachtrion med Ante Karlsson, Lars Marklund och Lars Backlund"
Andreas Molinder bortrest
?
Ordförande Lars Backlund på bänken?