Olli Hahl: Tre matcher är överdrivet men jag tycker nog att det här är den första situationen rörande physical abuse of officials där jag förstår beslutet. Skaderisken är rätt stor när man kör på en domare som åker baklänges, men 1 match hade varit mer lämpligt.
+ 2