1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 2419203

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Kulltorp: Kul att se FBK skarva:

” vi hade väl 7,8,9 BP..” (rätt svar fem)
”Det blev ju 40-20 i skott” ( rätt svar 39-24)

Bara se och lär hur man som storklubb pressar på för framtid fördelar samtidigt som man slaktömmer i ansiktet på CMORE

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
lincoln: Det här ordet slaktömmer och som du ibland böjer slaktömma. Vad är din definition av ordet?

Misstänker att den inte rimmar med "Bref och skrifvelser af och till Carl von Linné".

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
lincoln: Hoppas Ante är kaxig på presskonferensen och säger att vi borde avgjort i förlängningen med alla chanser vi fick 😉. Älskar att vi kommer under skinnet på FBK

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.