{297}: Japp! Finns en viss ironi i det hela. Om vi nu skulle nappa på ett lån eller ”trejd” känns att vi skulle vara allierade med hv nästan 🤣
Jag tycker personligen det är aningen olustigt och jävigt men om chefen Kimmo tycker annorlunda så har jag förtroendet. Huvudsaken man tar in någon man anser platsar och har tillräcklig skill
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om vi nu skulle nappa på ett lån eller ”trejd” känns att vi skulle vara allierade med hv nästan 🤣
Jag tycker personligen det är aningen olustigt och jävigt men om chefen Kimmo tycker annorlunda så har jag förtroendet. Huvudsaken man tar in någon man anser platsar och har tillräcklig skill