OlliJanne: Dessutom får vi ju hoppas Kimmo förhandlar rejält om priset isåfall för inte fan kan väl Fille vara dyr med dagens omständigheter? Han bör ju bli glad att han får visa upp sig och få speltid för hans utveckling. Blir han billig så tänker jag absolut! Han kan agera breddback i par med Svensson och han får definitivt mer istid än just nu men som tidigare utlägg är det bra med konkurrens men istiden måste finnas för juniorutveckling(edfeldt).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Blir han billig så tänker jag absolut! Han kan agera breddback i par med Svensson och han får definitivt mer istid än just nu men som tidigare utlägg är det bra med konkurrens men istiden måste finnas för juniorutveckling(edfeldt).