+ 8
Inlägg: 2421460
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smokey:
Hoppas på detsamma, men i nuläget korsas dessvärre inte våra vägar. Hur långt söderut är det rimligt att ta sig för dig? Har nyligen uppstått en idé om att eventuellt flytta norrut, till Göteborg, men det är nog inte aktuellt på överskådlig framtid.
Hoppas på detsamma, men i nuläget korsas dessvärre inte våra vägar. Hur långt söderut är det rimligt att ta sig för dig? Har nyligen uppstått en idé om att eventuellt flytta norrut, till Göteborg, men det är nog inte aktuellt på överskådlig framtid.
Sv: Apropå nånting...
Väl mött ikväll! Ber om ursäkt ifall ni diskuterat det nyligen men hur ser skadeläget ut för er ikväll?
+ 3
- Vem minns inte Bulla på någon supporterbuss? Den fallande ladugårdsväggen i Nyköping? En naken Willyson, förutom en sliten fladdrande TIK-flagga, på isen i Bofors?
Eller flygarluvans revansch på en märklig scen inne i Huddinges ishall när tågen strejkade och klubben firade jubileum?
Stort och smått över en och annan öl höjer periodpausen till helt nya nivåer när man spanar in TIK-matcher på främmande sportbarer…
Att mumla med sig själv är förvisso skapligt ok, men att dela stunden med några andra rödvita och deras historier, det kan fan generera ren magi!
Hoppas vi syns på någon match framöver bäste DJ Hemp.
Det vore nostalgi i den högre skolan för en annan trött TIK-are.