+ 2
Inlägg: 2421829
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
SebastianH: Om Brynäs också är vårt Bogeyteam så är väl snart halva SHL det? Växjö, SAIK (delvis FBK) och nu Brynäs? Nu handlar det om att Ante/Lander är lite extra tydlig mot spelarna så sker det en uppryckning. Det viktigaste är att de gör en bra insats kommande perioder. 🙂🤔
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Kan inte bara vara jag som inte är ett dugg imponerad över brynäs? Kommentatorerna tokhyllar dom för precis allting, men helt ärligt, 1 jävla flytmål som sitter 1 på 100 gånger. Sen det andra målet ett powerplaymål. I övrigt har Brynäs inte det minsta av spel, totalt fokuserade på att försvara sig och hela tiden 3 gubbar som avvaktar på egen blå när Timrå har puck
+ 9
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
SebastianH: vi spelar sällan bra när vi har favoritskap.
Brynäs är ju ett lag som vi SKA vinna mot. Då blir det automatiskt stressat när man hamnar på hälarna mot ett lag man bara ska städa av för tre enkla pinnar
Brynäs är ju ett lag som vi SKA vinna mot. Då blir det automatiskt stressat när man hamnar på hälarna mot ett lag man bara ska städa av för tre enkla pinnar
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Lyytinen är fortsatt våran bästa spelare.
EP tappade allt när han raka sig med
EP tappade allt när han raka sig med
+ 9
Vi kommer nog vara gladare i vår sedan eventuellt