1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614883 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2423068

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
sargad: Men det är ju smått orealistiskt att rulla på som vi gjort nu ett tag. Saik hade väl ett gäng raka torsk och har nu hittat tillbaka till fin form.

Vi har ju inte ett superpassande schema nu. Sopgäng i torsdags, Leksand hemma idag och uppehåll tills på torsdag. Då är det rbk utan EP. Tre matcher som på förhand inte låter särskilt roliga.
Men vi reser oss, hänförda av Lander & co

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
SebastianH: som en parentes hade väl SAIK nyckelspelare skadade under sin förluststreak har jag för mej.

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
SebastianH: Tyvärr så tror jag risken för torsk igen 3:e matchen irad är stor. Vi måste lyfta oss flera snäpp om vi ska kunna vinna. Och sätta chanserna. Det blir spännande att se. Hoppas på vinst men känslan säger förlust.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer