Zäta75: Håller inte med när det gäller Brynäs matchen. Trots att vi spelade dåligt så var det en stor portion otur som avgjorde. Med lite flyt så hade vi lika gärna ha tagit de 3 poängen. Men idag måste vi skärpa oss rejält och framför allt inte lämna handikapp. Om inte så blir vi uppLeksad igen av Masarna!🤢
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Trots att vi spelade dåligt så var det en stor portion otur som avgjorde. Med lite flyt så hade vi lika gärna ha tagit de 3 poängen.
Men idag måste vi skärpa oss rejält och framför allt inte lämna handikapp. Om inte så blir vi uppLeksad igen av Masarna!🤢