1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2423337

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Sputnik: 90% chans att vi inte får 3p idag nu

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Där kom det.. Godnatt gott folk, hoppas vi förlorar med 1-6.

Östersund åker snabbare än oss.

Vi skiter i att spela på hemma is framöver, totalt tvärkassa.

Det STINKER verkligen fys-fusk av det hära laget, ingen är snabb. Hallonet har samma fart som vi hade när vi gick på 5 raka vinster men resten av laget? Rostiga skridskor blad och nekros i hjärnan.

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Zäta75: Skulle vilja påstå att det är 100% chans att det inte blir några poäng.

Det är riktigt jävla illa just nu.

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Nu hopps jag bara att det blir typ 1-8 i den här matchen.

Något måste hända i det här jävla laget, fyfan vad man skäms

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Zäta75: Ser ut som Timrå 20/21 just nu.

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
JAG GER UPP!

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Zäta75: Hur i helvete kan man tappa det så totalt?

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
dags o ta
TIMEOUT

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.