Sputnik: 90% chans att vi inte får 3p idag nu
Inlägg: 2423337
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Där kom det.. Godnatt gott folk, hoppas vi förlorar med 1-6.
Östersund åker snabbare än oss.
Vi skiter i att spela på hemma is framöver, totalt tvärkassa.
Det STINKER verkligen fys-fusk av det hära laget, ingen är snabb. Hallonet har samma fart som vi hade när vi gick på 5 raka vinster men resten av laget? Rostiga skridskor blad och nekros i hjärnan.
Östersund åker snabbare än oss.
Vi skiter i att spela på hemma is framöver, totalt tvärkassa.
Det STINKER verkligen fys-fusk av det hära laget, ingen är snabb. Hallonet har samma fart som vi hade när vi gick på 5 raka vinster men resten av laget? Rostiga skridskor blad och nekros i hjärnan.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Zäta75: Skulle vilja påstå att det är 100% chans att det inte blir några poäng.
Det är riktigt jävla illa just nu.
Det är riktigt jävla illa just nu.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Nu hopps jag bara att det blir typ 1-8 i den här matchen.
Något måste hända i det här jävla laget, fyfan vad man skäms
Något måste hända i det här jävla laget, fyfan vad man skäms
+ 1