73Sjöbba: är det mig du syftar på så kan du dra åt helvete själv. Försöker främja Timrå IKs supporterkultur i allmänhet och resekultur i synnerhet. Snacka hockey i all ära, det gör jag 24/7 både här och med vänner, men faktum kvarstår att inget slår ett bra bortafölje och så engagerade människor är här inne torde det finnas en drös att nå med budskapet att komma på diverse matcher. Missuppfattade jag ditt inlägg så never mind.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.