DJ Hemp: "Skäms över att en supporter som du hellre ser att vi förlorar än att vi vinner till varje pris, vilket sport ändå går ut på…"
Jag står inte bakom Hartmanns filmning, det betyder inte att jag vill att Timrå ska förlora. Är det så JÄVUSLKT svårt att förstå? Är allt totalt svart eller vitt för dig? Herrejävlar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag står inte bakom Hartmanns filmning, det betyder inte att jag vill att Timrå ska förlora. Är det så JÄVUSLKT svårt att förstå? Är allt totalt svart eller vitt för dig? Herrejävlar.