1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 24249

Sv: Den bistra sanningen...
Efter dom första omgångarna trodde man att Timrå hade gjort ett klipp. De Rouville såg ut som en ny Hasek, men ack vad vi bedrog oss. Phillipe är lika ojämn som Bosse Ahl.Antingen så spikar han igen totalt eller så släpper han in vartannat skott. Det blir ingen trygghet i laget med en sådan målvakt. Timrå behöver en jämnare keeper.

Tror att det blir svårt att hitta en bra målvakt så här sent på säsongen när vi redan har fyllt ut kvoten med EU-spelare. Men det här borde man ha insett tidigare. En jänkare som har hamnat i Skottland kan inte vara så bra.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...