Sputnik: OJ spelar hos Björklöven. Vi la pengar på Pääjärvi. Vi har inga backar. Boyce spelar på 4. Kedjan. Blomman sitter och solar. Alla snurrar på isen och lallar. Vi börjar med Rautio. Vart är Värmhed? Vet ej! Ingenting stämmer. Vad är det med Hanzl? Så många utvisningar? Vart är Dahlén? Vad händer liksom. Malmö 2? Man ska alltid ta motståndaren på allvar och kämpa till sista minuten. Slutspel? Hahah javisst.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer