+ 1
Inlägg: 2427140
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det är väl klart att MO-DO ska upp i SHL!! Det är väl bättre att något plastlag här i söder åker ur.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Sputnik:
Tror definitivt att något av dessa lag ryker och då föredrar jag ha kvar SHL-statusen i Malmö Arena, en av Sveriges absolut bästa 😊
Verkar som att de flesta härinne önskar att MoDo drar det längsta strået i vår och därmed är det bara för ”Kullis” att ge vika 😅
En garanti för en slutsåld SCA Arena minst två gånger per säsong måste ändå respekteras. Anser för övrigt att kapaciteten bör ökas. 5 880 idag? Den dag vi blir SM-guldkandidat på allvar (tydligen inte 2023) är denna inte tillräcklig.
Tror definitivt att något av dessa lag ryker och då föredrar jag ha kvar SHL-statusen i Malmö Arena, en av Sveriges absolut bästa 😊
Verkar som att de flesta härinne önskar att MoDo drar det längsta strået i vår och därmed är det bara för ”Kullis” att ge vika 😅
En garanti för en slutsåld SCA Arena minst två gånger per säsong måste ändå respekteras. Anser för övrigt att kapaciteten bör ökas. 5 880 idag? Den dag vi blir SM-guldkandidat på allvar (tydligen inte 2023) är denna inte tillräcklig.
+ 4
Så länge Timrå är kvar så skiter jag egentligen i vilket lag som ryker.
Vet att Kulltorp sätter kaffet i halsen nu, men jag vill ha upp Modo. Vi behöver ett derby som ökar hettan lite. 😁