-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
+ 10
- Silly Season 2026-27 (5171)
- Apropå nånting... (188106)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Ser man nu på Elitserien så har tror jag 11 lag en riktig förstemålvakt undantag då TIK som blandat med 2, ska man vinna matcherna så måste man han en toppmålvakt, och defintivt
om man ska ta Guld, mitt tips Är Gerber och Liv kan avgöra för sina lag. Visst har Nubben eller vem det nu är som är värvaransvarig ta på sig detta senario, men även Thoren som matchar Försvaret är lite skyldig, en fd målis som stått i TIK sade på försäsongen att
Philippe inte är nån toppmålvakt. Men denne var ju bra på försäsongen så man hade väl lite förhoppning ändå. Vad som behövs som jag tror är en eller ett par Backar som går rätt in o laget som har deffensiva som offensiva kvalitèr. Tänk om man gjorde som Giffarna damma av Brundin och sen går in och dominerar näst intill Landslagklass. Hörde föresten att en Pizza ägare blivit sjuk på grund av TIK den sista tidendet kallar jag, supporter, denne var nu nöjd om det blev Allsvenska men man kan väl inte je upp ännu det återstå ju flera månader, men det är klart det brinner i knutarna. Synd föresten på Timrå-olsson som har en fuskare som Ludmila i båten, förlåt kälken