1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2427858

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Lyytinen spelade med Rindell idag. Vad säger vi om det backparet? Känns offensivt. Men Lyytinen har ju visat sig vara en bra tvåvägsback så kan nog funka bra.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Lyytinen och Rindell? Bara det inte blir en LaLeggia-Zajac all over. Jag tyckte Lyytinen ihop med Erixon funkade bra så jag ser gärna dessa tillsammans igen. Kör på Rindell i backpar med Svensson och Stenqvist tillsammans med Eronen med Edfeldt som 7e

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.