Skulle gärna se rubriken "Hodson till TIK" imorgon.
Går det inte att genomföra i verkligheten så kan väl Timråledningen simulera? Efter Hodson-värvningen ifjol så höjde sig både Andersson och Ahl en klass.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Går det inte att genomföra i verkligheten så kan väl Timråledningen simulera? Efter Hodson-värvningen ifjol så höjde sig både Andersson och Ahl en klass.