God jul på er alla, går kuk som vanligt på bingo men det är ju också tradition.
Fick dock upp en vits i någon obskyr FB-grupp jag tydligen är med i. Sällan jag ens fnyser åt sådant i mitt flöde, men denna skrockade jag åt. Kanske fått i mig någon långhylsa för mycket till bingon, men det är som det är. Ta hand om er, och glöm aldrig att en Timråit aldrig är ensam ❤️🤍
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fick dock upp en vits i någon obskyr FB-grupp jag tydligen är med i. Sällan jag ens fnyser åt sådant i mitt flöde, men denna skrockade jag åt. Kanske fått i mig någon långhylsa för mycket till bingon, men det är som det är. Ta hand om er, och glöm aldrig att en Timråit aldrig är ensam ❤️🤍