Får en liten känsla av att det kommer vara väldigt mycket nytt i truppen inför nästa år. Stenqvist, Lundin, Andersson och Alvarez kommer att få söka nya arbetsgivare. Finns även risk för att Halloran och Eronen följer med där. Erixon och Walli kommer nog krita på nytt.
Kapanen har nog säkert en hel del rollspelare på sin lista som är klart bättre än de vi har i dagens läge.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer