+ 1
Inlägg: 2431484
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Albin Carlson var å andra sidan helt överlägsen i ett bra lag i allsvenskan också. Med det i åtanke är jag lite skeptisk till en spelare som varit i SHL, tagit klivet ner och nu eventuellt ska upp igen.
+ 7
Jag tror att Bernhardt kan bli en jättebra back hos oss. Men Modo kommer att gå upp. Det finns ingen som kan rubba dom i ett slutspel.