{297}: Måste ändå sätta ner foten där. Albin Carlson var inte dålig. Det var ju alla skador och sjukdomar som satte käppar i hjulet för honom. Han kunde liksom inte komma in i tempot någon gång pga av det. Jag tyckte synd om honom förra året.
+ 1