{9037}: Om Frycklund är Västerås bästa spelare så har dom ingenting att göra i ett slutspel. Hela Västerås har ingenting att göra i ett slutspel. Det enda dom bör fokusera på är undvika kval.
{7043}: Frycklund är en total katastrof. Under exakt rätt förutsättningar (i medgång) så är han bra, men i övrigt så är det en loj, odisciplinerad och allmänt egocentrisk hockeyspelare. Kan inte släppa en sekvens mot oss, där resten av hans kedja backcheckar medans han glidande tar av sig hjälmen för att fixa frissan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer