{10040}: Frågan är ju hur man ska hantera eventuellt överskott i intäkter. Om man tänker att kontraktet är klart när det börjar närma sig 15 februari och slutspel/play in verkar i det närmaste klart, ska man då höja ambitionsnivån och försöka spetsa till laget ytterligare eller istället spara pengarna till kommande säsongs trupp för att då på allvar ta upp kampen med att konkurrera om medaljerna?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer