Tom Topp: Nej den tanken var inte så dum faktiskt. Rinell har ju i princip spelat på liten rink hela sin karriär, både i Finland och i Nordamerika. Han kanske behöver en inkörningsperiod, med tanke på att han är väldigt ung också.
Lyytinen hade ju också i princip bara spelat på liten rink, men han har också lite mer erfarenhet med sig i bagaget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lyytinen hade ju också i princip bara spelat på liten rink, men han har också lite mer erfarenhet med sig i bagaget.