bar mofftak: Nu är inte kontrakten skrivna för att någon ska göra flera poäng i massa matcher i rad. Det räcker med att Jonte är poänglös i 3 matcher för att detta ska snack ska ske.
Kolla vår interna poängliga nu. Och erkänn att detta snack är väldigt kontraproduktivt. Många är jättebra på att dra igång det så pga affektion. Snälla, var en Timråit och lita på Jontes professionalitet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kolla vår interna poängliga nu. Och erkänn att detta snack är väldigt kontraproduktivt. Många är jättebra på att dra igång det så pga affektion. Snälla, var en Timråit och lita på Jontes professionalitet.