Sputnik: Fortsätter Lyytinen så här så tror jag vi kan komma att få oss en lite ny backfavorit med Finsk sisu. Säger inte att han är där, men det vore ju mysigt om han i allafall kan komma i närheten av Koskinens aura. 😊
Känslan säger mig att Lyytinen är en sån back som stortrivs i ett slutspel när det blir lite extra grisigt spel. Hoppas vi får utforska det redan i år. 😁
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känslan säger mig att Lyytinen är en sån back som stortrivs i ett slutspel när det blir lite extra grisigt spel.
Hoppas vi får utforska det redan i år. 😁