Måste tänkas in att vi har nya backar också. Lättare att en back kommer in, lättare att anpassa sig. Kommer två blir det stora delar av försvaret som byts ut. Så gäller att ha tålamod där.
Top 6 skulle vara fantastiskt, är bara sjukt nöjd om vi slipper kval och kan sikta högre nästa säsong.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Top 6 skulle vara fantastiskt, är bara sjukt nöjd om vi slipper kval och kan sikta högre nästa säsong.