{9386}: Jäkligt Fint av Lander att direkt efter Rindells felpass åka fram och peppa. Senare i matchen levererar Rindell två väldigt fina pass varav ena "stängde" matchen till 2-0.
innekillenskomp: Ja jag skulle inte ersätta Lander med någon annan spelare som lagkapten i Timrå, oavsett viliet lag vi skulle få plocka spelare från. Där kan vi snacka ledarskap, ställer krav men är oerhört ödmjuk också på samma gång och vet vilka knappar han skall trycka på och är den förste som pushar på sina laglamrater!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer