Meduza: Jag håller med dig fullständigt...det är för tidigt att bedöma honom , men utifrån det vi har kunnat se...så har han inte gjort bort sig.
Det laget däremot saknar är...en till speedkula typ Halloran , med näsa för mål. Timrås tidigare signum var skridskostarka spelare...men det har vi saknat de senaste åren.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det laget däremot saknar är...en till speedkula typ Halloran , med näsa för mål. Timrås tidigare signum var skridskostarka spelare...men det har vi saknat de senaste åren.