Timrå Isstadion: Det är inte mycket man får ut på försäkringen dom första 3 månaderna dessvärre.. Nu hoppas vi att det inte är så illa med Wedda först och främst..
Timrå Isstadion: Jo så är det, men spelarna ska hittas som du säger, sedan tycker jag vi redan är kort på forwardssidan som det är, hade gärna sett både en back och forward redan innan detta. Men vi får hålla tummarna att det inte är någon alltför stor skada
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer