Ahpl: Försvarsspelet över hela banan blandar och ger. Tycker ofta vår tredjegubbe hamnar på mellis och Frölunda får övertaget numerärt. Har också drällt med pucken offensivt som gjort att Frölunda kan vända på Timrå. Dessutom har Timrå varit slarvig i spelet med puck i egen zon.
Per Svensson ska exempelvis inte få mer än 0.4 sekunder på sig att bestämma vad han ska göra med pucken.
Men va fan. Timrå leder och vi går in i den tuffa andra perioden. Hade kunnat vara värre!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Per Svensson ska exempelvis inte få mer än 0.4 sekunder på sig att bestämma vad han ska göra med pucken.
Men va fan. Timrå leder och vi går in i den tuffa andra perioden. Hade kunnat vara värre!
Kom igen nu Timrå!