jhnd91: Har jag missat nåt eller snackade inte Kapanen lite pillemariskt om att det letas forward, senast i samband med att Blomman gick till Hollywood?
mikenomad: Det måste jag ha missat isåfall! Ytterst märkligt enligt mig då vi är en av få klubbar som inte har en "yngre förmåga" som spelar på regelbunden basis. Tycker vi borde spara på våra pesetas och låta Värmhed växa. Men ja, det är ju bara min åsikt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer