Herminator: 17-5 i skott total utspelning. Borde stått 3-0 eller 4-0. Herregud vilken bra period. Bästa i år.
Är Färjestad trötta och kvar på bussen? Timrå verkar maximalt påtända iaf. Hårt jobb två perioder till så tar vi detta. Men det kan gå snabbt i hockey som vi vet.
Propagandahockey inför 5000 hemma lär göra åt ännu fler kommer nästa match
Pääjärvi, Halloran, Kander, Rindell mfl verkar ha käkat raketbränsle.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer