1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2441738

Sv: Apropå nånting...
Söderöver: intressant om bottenstriden.

www.expressen.se/kvallsposten/sport/blogg/mrmadhawk/2023/01/08/bottenlagens-forutsattningar-med-20-matcher-kvar/

Känns som att Brynäs ligger lite sämre till än vad åtminstone jag tänkt. Vaknar HV71 så är dom rökta. Vi nämns inte alls som möjligt kvallag, det skänker lite tröst tycker jag. Vi har 10 poäng kvar till den ”magiska gränsen” på 61 poäng för att undvika kval.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Vad ungefär är den magiska gränsen för Play In? Räcker typ 71p tro?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.