Då ha mann rull ur baden baden efter gravfesten igår!! I väntan på bolage så titt mann å inser att 19 matcher återstår! 11 hemmamatcher å 8 bortamatcher.. Torsk bli dä tyvärr imorgon… Skellefte kör över oss!! Bli tyvärr int många hemmavinster i vår.. Några svåra bortamatcher vänt! Så ja tipp att vi hamna nånstans mellan plats 10-14 nä 52 matcher ä avverkat!! Tacka vet ja Manner!! Hann tog en riktig snaps efter vinsten igår! Dä ä jävla Sisu dä!!🥳🥳🥳 Fridens liljor rabbuslingar.. Trevlig helg!!🎉
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
I väntan på bolage så titt mann å inser att 19 matcher återstår!
11 hemmamatcher å 8 bortamatcher..
Torsk bli dä tyvärr imorgon…
Skellefte kör över oss!!
Bli tyvärr int många hemmavinster i vår..
Några svåra bortamatcher vänt!
Så ja tipp att vi hamna nånstans mellan plats 10-14 nä 52 matcher ä avverkat!!
Tacka vet ja Manner!!
Hann tog en riktig snaps efter vinsten igår!
Dä ä jävla Sisu dä!!🥳🥳🥳
Fridens liljor rabbuslingar..
Trevlig helg!!🎉