+ 12
Inlägg: 2447957
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Depressionen som kommer efter att ha exponerats förlänge av Brynäs IF.
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Landers axlar är i onaturligt läge. Är det ett montage?
Annars måste vi hjälpa Anton att komma på bättre tankar och inte se så där hängig ut.
Annars måste vi hjälpa Anton att komma på bättre tankar och inte se så där hängig ut.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Örebro är ligans näst mest effektiva lag offensivt, räknar med 2-6 imorgon.
Men man kommer vara nöjd eftersom man börjat göra mål igen.
Men man kommer vara nöjd eftersom man börjat göra mål igen.

Men varför ser bilden ut som om Sanny Lindström tagit på sig Landers tröja ;-)