{9386}: jag tänkte säga att det är läge för en av dina berömda anti-jinx inlägg men hela forumet är ju ett enda stort jävla anti-jinx idag. Och med tanke på våran form VS OINKs form så känns det som ett jävligt läskigt läge att möta dem just nu. Det gäller nog att vi får utdelning tidigt (som mot Öret) och att vi inte slutar spela hockey efter det (absolut inte som mot Öret)
+ 4