Nisse på Mon or: Bra, bort med han, frigör en del pengar, han har varit kass på slutet., en medioker back vore nyttigare.
"– Han är absolut inte nöjd med hur det är. Han har synpunkter och vi är kanske inte helt på samma linje där, men det är frågor ni får ställa till honom eller hans agent, säger Kimmo Kapanen."
Kan han inte acceptera att han inte varit bra och gnäller för att han inte får spela kvar i toppkedjor, vilket verkar vara fallet, ja då ska han bort.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer