Efter dagens krigarinsats blev jag nå jävulskt sugen på att glida upp till Gävle på torsdag efter jobbet.. hur ser tempen ut för folk att sluta upp till bortastå? Tänker att det är dags att börja bidra till att bygga upp en segersvit nu när nollpoängara har bitit oss i röva allt för länge och allt för hårt.. Kämpa!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tänker att det är dags att börja bidra till att bygga upp en segersvit nu när nollpoängara har bitit oss i röva allt för länge och allt för hårt.. Kämpa!