1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2451750

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Det är inte nästa säsong Tv pengen ökas. Utan säsongen 24/25. 👍

Men jag tror att det är därför det kommer många långa kontrakt på spetsspelare nu. Lönen kommer öka när nya avtalet träder in.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: intressant tanke där att de längre kontrakten är ett resultat av att tv-pengen höjs 24/25. Låter ju rätt rimligt ju mer man tänker på saken. Tråkiga nyheter för en silly kung som dig i s f. Risken är väl att lagbygget är till stora delar klart redan i Maj månad 😉

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: ok då, men principen...😉

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.