1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2452625

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Påtal om Larsson, blir intressant om han fullföljer "I will fuck you up!" på Svensson? Det skulle va roligt att se hur det ser ut. 😁

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
falconuggla: "en dvärg kan aldrig fucka up en Sheriff". Låter som en variant på ett Chuck Norris skämt. Svensson och Chuck Norris måste ju f ö vara en och samma person va? Enda skillnaden är att på svensk mark har han mörkt skägg

Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Svensson skulle inte göra ett skit om Larsson vevade på mer än att skägget skulle knöla ihop han och sagt " nu lugnar du ner dig lillpojk" saken utagerad! Fast det vore fränt att se Svensson lacka ur och veva tillbaka och sopa banan med Brynäsarn

Sv: Apropå nånting...
Är det några här som kommer befinna sig på bortstå imorgon?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer