Bragd-Birger: håller med om detta var en av de skönaste segrarna vi vann.. men ja var inte så orolig inför matchen ändå.. det känndes liksom bra helt klart. och att vi vann var ju hellt underbart 4-3! ja ska hade slagit vad om det resultatet gräms lite att man inte satte pengar på det men men..och vill också säga att tacklingen på patrik wallenberg var ful och han ska ha ett långt straff för påhoppet.. hoppas att han mår bättre idag.. Timrå ik //erica
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå ik
//erica