Vi laddar för fullt. På BB kommer jag aldrig se en match till då det stället medför otur 😏 Ted är redo för sin första vinst! Tänk på Landers blick i första mötet med Frölunda, samma kommer gälla ikväll när rättvisa ska skipas efter rånet mot Boyce!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tänk på Landers blick i första mötet med Frölunda, samma kommer gälla ikväll när rättvisa ska skipas efter rånet mot Boyce!