{297}: Håller med. Förstår dock inte varför man gick ifrån Mieho - Lander - Hartmann, de hade ju bra kemi. Dahlén - Lander - Pettersson känns inte särskilt giftig 5vs5 som vanligt. Bara magskott från dem.
Labban: EP - Lander - Dahlén känns lite menlöst. Motståndarna vet att Dahlén och EP väger lätt, vispa ner pucken i ett sarghörn och sug upp dom där så vänder man spelet. Min förhoppning inför säsongen var att dom skulle kunna skapa lite mer på egen hand men dom blixtrar sällan till, det är i det statiska spelet dom är skickliga. Så jag håller med, den linan måste byggas om.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer