Sputnik: EP är alltid sist i ledet när man gör en kontring, Dahlén på andra kanten totalt markerad så han blir tvungen att passa den neråt till EP som 9/10 gånger bara skickar ner den i zonen och åker och byter
Mieho - Lander - Hartmann gick in och grisade ordentligt. Vann närkamper och återerövrade puckar. Där hade vi en fungerande kedja man hade kunnat bygga vidare på. Nu har vi mest ett lapptäcke av icke fungerande konstellationer..
Vi behöver spelare som matar puckar på mål och tar returer inte primadonnor.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer