Rico01: När det gäller Ante så tror jag att han är den viktigaste kuggen i det här maskineriet. Även om vi skulle ha exakt samma spelare nästa säsong så är jag övertygad om att spelet kommer att höjas. Allt kommer att sitta i ryggmärgen. Kontinuitet på tränarsidan har ju visat sig vara mycket viktigt. Där har vi Skellefteå, Frölunda, Växjö och Örebro bl.a som exempel!
Rico01: Håller med, det är ett evigt gnäll och svart/vitt tänkande. Tycker det är tråkigt att dessa "energitjuvar" aldrig ger upp! Kan förstå när det går dåligt, men just nu så tycker jag att det är helt obefogat.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer