1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2463404

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Japp, jag bara väntar på att *någon* ska skriva att han/hon vill att Ante ska kickas för att vi inte ligger etta i serien...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rico01: När det gäller Ante så tror jag att han är den viktigaste kuggen i det här maskineriet. Även om vi skulle ha exakt samma spelare nästa säsong så är jag övertygad om att spelet kommer att höjas. Allt kommer att sitta i ryggmärgen. Kontinuitet på tränarsidan har ju visat sig vara mycket viktigt. Där har vi Skellefteå, Frölunda, Växjö och Örebro bl.a som exempel!

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Håller med, det är ett evigt gnäll och svart/vitt tänkande.
Tycker det är tråkigt att dessa "energitjuvar" aldrig ger upp!
Kan förstå när det går dåligt, men just nu så tycker jag att det är helt obefogat.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer